På denne side finder du kommentarer til teksten Stikkelsbær på espalier. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.
Skrevet af: Nina Winge, 7. juni 2006 kl. 13.22
Det lyder rigtigt spændende med et stikkelbærespalier. Jeg har nogle gamle buske af mig ukendte arter, 2 giver store røde og søde bær, 1 giver store grønne aflange og meget syrlige bær og 1 giver mindre gullige søde bær. De er blevet flyttet et par gange og står nu i sol/halvskygge under et par kirsebærtræer. I forbindelse med flytningen i efteråret er de blevet skåret ned til sokkeholderne med hård hånd og de bugner af bær. Jeg har ikke set nogen sygdomme endnu. Men du har ret i at det er temmeligt besværligt at plukke, så derfor kunne jeg godt tænke mig at kopiere din idé, hvis du har positive erfaringer. Så – hvordan trives de espalieret?
Vil du være sød at sende mig en mail om det?
Venlig hilsen
Nina
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Stikkelsbær på espalier«