Forum

Navn på to stueplanter

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Thomsen Thomsen, 23. marts 2020 kl. 14.32

Kære forum,

Ja, noget skal man jo få tiden til at gå med her under "hjemsendelsen" - så jeg er begyndt at lave et register over mine planter med navn, pasning tips m.v. :-)

Jeg har dog to planter, som endda deler potte, som jeg har lidt problemer med; er der mon en venlig sjæl herinde, som kan spotte hvad jeg "er oppe imod"?

Det tætteste jeg kan komme på "nåletræet" er noget stuegran, men jeg er nu alligevel ikke helt enig.

De er vedhæftet som billede.

På forhånd tusinde tak,
Med venlig hilsen,
L. Thomsen

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Thomsen Thomsen, 23. marts 2020 kl. 14.33

Jeg tillader mig lige at skrive et opslag, så jeg kan vedhæfte billede nummer to.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 23. marts 2020 kl. 21.42

Jeg har lige bladret Politikens stueplante bog igennem og kunne desværre ikke finde dine plante, som jeg dog har set før, men bare ikke kan navnene på. Hvis ikke der er en anden, der kan hjælpe dig vil jeg foreslå dig at gå ned i en velassorteret planteskole eller blomsterhandler og så høre om ikke de kan være behjælpelig. De har som oftest nye kataloger over alle de nye blomster og potteplanter, der kommer i handlen. Har du et navn er det nemmere at finde en pasnings vejledning til dig.

Nyt svar til emnet »Navn på to stueplanter«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Navn på to stueplanter

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider