Forum

Skadedyrsbestemmelse

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Dorte D, 11. juni 2009 kl. 11.48

Jeg synes jeg har hørt om nogen der har sendt deres skadedyr et sted hen for at få dem bestemt. Er der nogen der ved om man kan det?

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 12. juni 2009 kl. 10.38

Det er en dyr "fornøjelse". Prislisten herunder er ikke opdateret, så det er jo nok ikke blevet billigere. Men ellers henvises der til DEG laboratioriet.

www.lenes-laboratorium.dk/prisliste.html

Om der findes andre og billigere skal jeg ikke kunne sige.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 12. juni 2009 kl. 13.30

Javel ja, det foregår velsagtens også i sådan et laburatorie, ja fint skal det være. Og den slags koster jo, når de kloge skal igang. Da jeg var knejt, ja da lærte vi om forskellige dyr herunder jo da også om insekter i skolen. Men det er altså også lang tid siden, så det er jo da nok bedst at lade de kloge om at artsbestemme, derved opnås da vel jo da også det bedste resultat, med dertil hørerende betaling. ja.

Mvh Eivin (^_^)

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lilium, 13. juni 2009 kl. 17.43

Man kunne jo også tage et billede af kræet. Lægge det ind på et Link, og så lade de uprofessionelle her på listen give et bud ganske gratis.

Der er med garanti mange insektkyndige der kan hjælpe dig her...

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dorte D, 14. juni 2009 kl. 9.35

Jeg tror jeg vil prøve det med billedet herinde. Det kommer så i løbet af et par dage.

Nyt svar til emnet »Skadedyrsbestemmelse«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Skadedyrsbestemmelse

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider