Forum

Hjælp mig

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Blomster Bent, 16. februar 2009 kl. 23.14

Hej alle sammen...!

Jeg har et problem med min Volvo 243 fra 1978 med blomstret indtræk. Det er så begyndt at falme lidt, kære venner hvordan får jeg farverne tilbage!

Hilsen ulykkelige men stolte Volvo ejer

1 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper, 16. februar 2009 kl. 23.19

En god gødning så som en stærk saltsyre og masser af kærnemælk...

2 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise D, 17. februar 2009 kl. 9.36

Ja og gerne nogle vitaminpiller, helst mulitvitamin 50+ (til det "grå guld" hvis du forstår...)

Pøj pøj med den...

3 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Ole, 17. februar 2009 kl. 14.03

Prøv ovenstående råd, og lad så være med at fisse og prutte i sædet, når du køre i din Volvo.

God tur, hilsen
Svend Ole

4 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 22. februar 2009 kl. 20.25

Jeg har i rigtig, rigtig, rigtig (som det beskrives i dag) mange år forsøgt at gøre mig humoristisk, hvilket endnu slet ikke er lykkedes, desværre. Nu ved jeg godt, hvor kæden hopper af. Hvis det vi nu ser er humoristisk, skal jeg bestemt på kursus igen om det netop samme, hvis det er opskriften til det. håp

5 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 22. februar 2009 kl. 20.25

Jeg har i rigtig, rigtig, rigtig (som det beskrives i dag) mange år forsøgt at gøre mig humoristisk, hvilket endnu slet ikke er lykkedes, desværre. Nu ved jeg godt, hvor kæden hopper af. Hvis det vi nu ser er humoristisk, skal jeg bestemt på kursus igen om det netop samme, hvis det er opskriften til det. håp

6 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Selv Tak., 22. februar 2009 kl. 21.07

Hej HÅP. Glem det kursus. Der har altid været både god og dårlig humor.

7 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hobitten Schmidt, 9. maj 2009 kl. 16.16

Forsinket svar til Blomster Bent.

Jeg forstår godt dit problem Bent, de biler har det med at falme, havde en gang en gammel Opel Comodore, fra en gang i 60èrne, den var foret med det amerikanske flag, på hele billoftet, den var skam flot, men også lidt falmet, så desværre kan jeg ikke hjælpe dig, men det var et sjovt indlæg. Hilsen Hobbitten

8 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erna Larsen, 9. maj 2009 kl. 16.59

Hans åge, vil du ikke lade være med at skrive dine indlæg to gange. Det genere øjet når man læser, og så bliver man forvirret og det fylder også unødigt.

Erna, Hjørring

9 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 10. maj 2009 kl. 8.20

Kære Erna

Af og til "driller" send-funktionen og internetforbindelsen, når der skal sendes et indlæg. Det har jeg også oplevet, og uden at ville det bevidst – blev mine indlæg også sendt 2 gange. Jeg er sikker på det samme er hændt for, håp.

MVH Jeanet

10 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erna Larsen, 12. maj 2009 kl. 11.55

Det er da ikke til at vide for dig, mon ikke det er gjort for at understrege hans mening med indlægge? Og hvorfor kan han ikke selv svare

11 af 11 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 14. maj 2009 kl. 7.53

Syntes ikke det skal gøres til en diskussion for diskussionens skyld om holdninger, verdenssyn og værdier. Jeg supplerede objektivt med viden om flersendte indlæg og har som sådan ikke mere at tilføje, men...

Ha'en fantastisk havedag, solen skinner ;0)

Nyt svar til emnet »Hjælp mig«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Hjælp mig

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider