Skrevet af: Lone Schneider, 13. maj 2008 kl. 13.43
Hej alle.
Hvilken sygdom kan en syren få? Min ser dårlig ud. Mange blomster der ser lidt havvisne og slappe ud og meget sparsom bladvækst. Visne ender og stammen er lidt grøn ligesom at der er alger på?Har nogen et bud.
Lone
Skrevet af: Boi Jensen, 13. maj 2008 kl. 22.41
Hej Lone
Sådan ser mange af mine syrener også ud, i hvert fald med det visne og mine er ramt af frosten i påsken for da var de lige ved at springe ud så kom der 10 graders frost og det tåler de bare ikke. Fortvivl ikke det retter sig, men ser ikke så pænt ud og måske kommer der ingen eller færre blomster i år.
www.de-gamle-sorter.dk
Skrevet af: Lone Schneider, 14. maj 2008 kl. 8.29
Hej Boi Jensen.
Tak for dit svar. Så kan jeg ånde lettet op, når jeg ved at de kommer igen til næste år :-)
Venlig hilsen lone
Skrevet af: Dorte, 14. maj 2008 kl. 8.57
Mine syrener ser også sådan ud.Frosten og snestormen sent lyder som en rimelig forklaring.
Skrevet af: Birgit Klüver, 4. juli 2008 kl. 15.52
Plantet en miniyren i efteråret. Den ene halvdel har fine grønne blade men den anden halvdel har blade med hvide pletter, hvad skyldes dette?
Mvh
Birgit Klüver
Skrevet af: Birgit Klüver, 4. juli 2008 kl. 15.53
Plantet en minisyren i efteråret. Den ene halvdel har fine grønne blade men den anden halvdel har blade med hvide pletter, hvad skyldes dette?
Mvh
Birgit Klüver
Skrevet af: Kent Andersen, 14. oktober 2009 kl. 11.00
Hej,jeg er den store havemand,men har et problem.
Mine syrener går ud. "bæltet" er ca 2.5 meter højt og30 m langt. Grenene har nærmest et tyndt lag "mug" på sig,hved dog ikke om det er normalt,det er ikke ret meget.
Grenene visner bare,mister bladene og tørrer ind.
Det har nu stået på 23 år og har bredt sig til næsten hele "bæltet".
Jeg har ikke gødet jorden,men ser da at syrener gror som bare f... alle andre steder,hvor der heller ikke gødes
Mvh.
Kent
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Sygdome i syren