Forum

Vindrue med gule blade

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anette Astrup Andersen, 6. august 2015 kl. 11.45

Hej...jeg har forsøgt at finde ud af hvorfor min vindrue allerede har gule blade. Det jeg kan læse mig frem til, er at den skulle være gået i vinterhi....meeen det er vist lidt for tidligt ?? 😊
Venlig hilsen
Anette

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anette Astrup Andersen, 6. august 2015 kl. 11.47

PS. Den ser ellers sund ud, ingen synlige skavanker eller skadedyr og så får den vand. Står på overdækket terrasse plantet i jorden under...:)

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henry G., 6. august 2015 kl. 12.26

Hej Anette din vin er såmænd bare sulten, det er ikke altid nok at få slukket tørsten, giv den noget gødning og du får grønne blade. Hilsen Henry G.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 6. august 2015 kl. 15.22

Typisk overvanding..............

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anette Astrup Andersen, 6. august 2015 kl. 15.51

Den får kun det vand der kommer fra oven.....er det for meget...eller for lidt :/ Synes at have læst at den kun skal gødes en gang om foråret ?? Hvor ofte gøder i ?

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 7. august 2015 kl. 10.07

Ooops jeg fik det indtryk at den stod i en potte , angående gødning , min store vildtvoksende vin med mere end 4 -5 lange skud , har aldrig fået gødning eller blevet vandet , den passer bare sig selv........

Nyt svar til emnet »Vindrue med gule blade«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Vindrue med gule blade

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider