Skrevet af: Anne Katrine Harksen, 4. april 2014 kl. 10.20
Mit kirsebærtræ har et problem.
Jeg ved ikke hvad det er og derfor ved jeg ikke hvodan jeg kan bekæmpe det... jeg skal prøve at beskrive problemet her..
Bladene bliver fyldt med sorte knopper der ligsom sidder inden under den yderste henne på bladet. Desuden krøller bladene helt sammen..
Træet blomstre fint og der kommer mange kirsebær på, der i første omgang ser fine ud og vokser som de skal, men når de så er fine store og grønne og skal til at modne, så er det at der sker noget.. fra den ene dag til den anden forsvinder bærene! Stilken og stenen sidder tilbage, men alt det umodne frugtkød er væk..
Det er nu 3. sommer vi har denne have og jeg har endnu ikke smagt et eneste kirsebær fra egen have... er der nogle der ved hvad jeg skal gøre?
På forhånd tak
Anne Katrine
Skrevet af: Anja Egeriis, 4. april 2014 kl. 17.32
Hej Anne Katrine
Jeg har ikke bud på, hvad der kan være galt, men prøv at søge inde under afsnittet om Skadedyr og plantesygdomme. Måske kan du finde ud af noget der :)
mvh
Anja
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Kirsebærblade