Forum

Hvepsebo – Slip for hvepse denne sommer

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Sofie H., 20. april 2012 kl. 13.17

Hej allesammen

Da jeg selv har haft dårlige erfaringer med hvepse i huset og i haven, har jeg samlet en lille hurtig liste, så jeg selv og andre her på hjemmesiden ikke bliver plaget eller stukket af hvepse til sommer.
Jeg kan også se, at flere af Jer har deltaget flittigt i diskussionerne, når det kommer til de irriterende hvepse.

1. www.hvepsebo-fjernelse.dk - Bekæmper professionelt hvepse og hvepseboer for private på hele Sjælland og Fyn. De kan være fremme inden for 4 timer.

2. Inde på Skadedyrs laboratoriets hjemmeside kan man læse om hvepse og hvilke forholdsregler man bør tage: www.dpil.dk/dpil2005/pdf/gedehams2009.pdf

3. Er man blevet stukket, kan man købe midler mod hvepsens stik, så smerten forsvinder. Linket fører dig til dit lokale apotek: www.apoteket.dk/apo.frontend/pages/SoegApotekGeografisk.aspx?AllwaysSoegEHandel=&StaticApotekSearch=

4. Netdoktor giver også en masse god information om hvepsestik og hvornår man bør søge lægehjælp: www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hvepsestik.htm

God sommer
Sofie

Nyt svar til emnet »Hvepsebo – Slip for hvepse denne sommer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Hvepsebo – Slip for hvepse denne sommer

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider