Forum

Svar på næsten alt

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Annette Villum Klausen, 15. april 2010 kl. 9.11

Jeg har virkelig fundet næsten alt hvad jeg havde på hjertet. Rigtig godt site! Mvh. Annette Villum Klausen.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 18. april 2010 kl. 13.38

Det er nemmerligt helt rigtigt set Annette, her på siden kan vi jo da nok finde ud af at hjælpe hverandre, da vi da (næsten) alle er enige om at stor faglighed er i fokus, og sådan bør det også være!
Det er så godt og skønt, når sådanne samarbejder jo da på tværs af disse computere kan fungere, jo da især når man samtidigt også husker at påtænke, at det jo da nu er gået hen og blevet forår med sig dertilhørende godt vejr og tilsvarende flotte temperatuere. I forbindelse hermed kan jeg da lige nævne, at det er bleven mig oplyst, at den netop overståede marts måned gik hen og blev en af de varmeste nogensinde! Det er da skønt.

Mvh Eivin (^_^)

2 af 6 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 19. april 2010 kl. 21.45

Slettet af administrator 21. april 2010 kl. 15.26.

3 af 6 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Eivin Knidsen, 21. april 2010 kl. 14.59

Slettet af administrator 21. april 2010 kl. 15.26.

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne Andersen, 16. juli 2010 kl. 11.13

kan nogen oplyse mig om hvad der må komme i og ikke komme i compost bunken (ved godt at man ikke må komme udkrut i)har lige anskaffet mig en 420 l. plast beholder har også fundet ud af hvor jeg kan få compostorme men fik at vide jeg først skulle havde min beholder fyldt ca 3/4 op for at orme kan leve der

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 16. juli 2010 kl. 12.06

Hej Hanne -

det er altid en god idé at oprette en ny tråd, når man har et specifikt spørgsmål - men lige her kan du finde en masse oplysning her på havenyt selv.

Jeg har søgt på "kompostbeholder" - og her er en masse læsestof:

www.havenyt.dk/soeg/?q=kompostbeholder

mvh
Anja

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 5. oktober 2010 kl. 11.51

"Hvor der søges kan ligeledes findes" - ja, dette kunne jo da i og for sig meget vel være denne hjemmesides slagord.

Mvh Eivin (^_^)

Nyt svar til emnet »Svar på næsten alt«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Svar på næsten alt

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider