Skrevet af: Ingeborg Hansen, 12. juli 2024 kl. 20.30
Jeg vil gerne vide, hvordan andre kan bruge mit navn i Forum og om jeg skal foretage mig noget rent sikkerhedsmæssigt … også andre steder.
Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen
Skrevet af: Heidi Kirk Nissen, 15. juli 2024 kl. 8.43
Kære Ingeborg,
Først det vigtigste - Du kan være helt tryg. Sikkerheden er meget stor på Havenyt.dk hjemmesiden. Siden er aldrig blevet hacket, og alle data ligger godt beskyttet.
Jeg beklager, at det er gået ud over dig denne gang. De har nok set, at du er et aktivt medlem af forummet, og tænkt at ved at bruge dit navn, kunne de få deres reklame ud til de mange, der læser dine opslag.
Men dine data er ikke kommet i hænderne på andre. Der er blot nogen, der har oprettet en falsk profil og brugt det samme navn som dit. Det er også sket for mig.
Dem, der har misbrugt vores navne, kan ikke gøre os noget. Men det ikke sjovt, og jeg skynder mig at slettet deres falske profiler og smide dem ud af forummet, så snart jeg opdager dem.
Derfor også en stor tak til jer, der anmelder den slags falske profiler og opslag. Det er ikke muligt at følge med hele tiden, men takket været jer, bliver de ofte opdaget og slettet ganske hurtigt.
Mange venlige hilsner
Heidi Kirk Nissen
Redaktør af Havenyt.dk
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Til admin