Forum

Høstanamoner

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Annette Riis, 5. april 2006 kl. 22.38

Kan nogen hjælpe mig?

Gennem længere tid har jeg ønsket lyserøde/hvide høstanemoner i min have her på Samsø.

Kan du undvære en rod-klump, ville jeg blive fantastisk glad og gerne høre fra dig.

Forårs-hilsner fra
Annette Riis
Skægsholm 13
8305 Samsø

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gitte Sarup, 18. august 2006 kl. 14.07

Har du modtaget ; og vil du selv uddele – Jeg bor v Roskilde på Sjælland

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gitte Sarup, 18. august 2006 kl. 14.31

Har du modtaget ; og vil du selv uddele – Jeg bor v Roskilde på Sjælland

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lene Nielsen, 2. september 2006 kl. 14.22

Hej, jeg har høstanemoner i haven,de er smukke.du er velkommen til at hente en rodklump.men jeg bor jo langt fra dig,nemlig i albertslund ved københavn.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Angela Thorlin, 4. september 2006 kl. 14.42

Hej Annette Riis.

Jeg bor i Charlottenlund. Vi har en gårdhave, hvor jeg har mange forskellge planter, bl.a. lyserøde høstannemoner. Du er meget velkommen til at hente dem. Jeg vil dog gøre opmærksom på, at jeg læste en artikel om H.A. hvori stod, at H:A. ikke skulle flyttes om efteråret men om foråret. Jeg har dog selv flyttet dem om efteråret, da jeg havde en kolonihave, da det er svært at kende dem om foråret.

Du kan jo finde ud af, hvad du vil, du er velkommen til at overnatte hos mig. Jeg er alene, da min mand er død. Jeg kan jo osse tage en tur til Samsø, der holdt vi ferie, da vores børn var små. Vi boede hos en kartoffelavler i 3 somre ca 1960, det var rigtig dejligt.

Venlig hilsen
Angela Thorlin.

Nyt svar til emnet »Høstanamoner«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Høstanamoner

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider