Skrevet af: Marianne, 7. november 2005 kl. 22.21
Hej
jeg syntes udbuddet af planestativer er småt.
jeg vil gerne have nogle stativer til mine roser, men der må godt være lidt stil over dem. jeg har set et flot hos www.yorks.dk men det koster altså også 3000 kr. er der nogle her der har nogle gode links til hvor man ellers kan købe flotte stativer i jern, robuste
mange hilsner fra haveelskeren
Skrevet af: Boi Jensen, 8. november 2005 kl. 16.50
Hej Marianne
Prøv stampemetal@industri.dk og spørg til deres materialer.
Det er Bo Stampes far der mest står for udviklingen af plantestativer, og han er villig til at specialfremstille. Har selv fået lavet nogle til klematis og roser – med stor tilfredshed.
Skrevet af: Michael, 19. juli 2008 kl. 11.15
Prøv at se www.jerntilprydhaven.dk
Skrevet af: Knud Søndergård, 21. december 2008 kl. 21.03
Jeg vil gerne anbefale mig som leverandør af rosentårne i smedejern. – Jeg laver dem som standartårne, men også meget gerne efter individuelle mål. – Priser fra 500 kr.
se mere om dette og alle mine øvrige produkter på www.havesmeden.dk
med venlig hilsen
Knud Søndergård
Skrevet af: Martin Sander, 24. december 2010 kl. 11.49
Prøv at se på hjemmesiden msdesignbroager.dk der finder de også rosentårne,stativer m.m.
Skrevet af: Anja Egeriis, 24. december 2010 kl. 16.58
Jeg synes ikke, at I er så voldsomt gode til at respektere, at der ikke må reklameres i trådene....
Måske bør det være et af jeres nytårsforsætter at kontakte redaktionen og tegne en annonce?????
Glædelig jul til jer alle!
Mvh
Anja
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.