Forum

Havearkitekter

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ulla, 28. juli 2005 kl. 19.14

Hej

Jeg vil gerne høre, om der er nogen der kan anbefale en god havearkitekt på Sjælland.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ellen Thomsen, 3. august 2005 kl. 9.40

Hej.

Jeg vil også gerne have råd om en dygtig havearkitekt på Sjælland.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Finn Andersen, 1. oktober 2005 kl. 11.21

Kig på haveforeningens side – der er henvisning til nogler der arbejder sammen med dem.

www.haven.dk

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Wellendorph, 7. november 2005 kl. 12.16

Vi er en lille andelsboligforening i Helsingør.

Efter sidste ås storm faldt en del af havens (en stor "parklingnende" en) træer. Nu vil vi gerne have råd om hvad vi skal erstatte med. Samtidig har vi visse spørgsmål vi gerne vil have svar på. Eksempelvis: hvad gør vi for at få æbler på de gamle træer.

Er der en timeløn for råd og vejledning?

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Bundgaard, 25. januar 2006 kl. 2.33

Prøv www.unikahaver.dk

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Carina Juul, 25. januar 2006 kl. 16.43

Jeg har fået lavet haveplaner på min store fuldstændig uoverskuelige have. Vi havde et stort stykke(ca. 1.000 kvm) med gamle graner, der væltede sidste januar. Jeg blev så trist, så trist. Men ringede heldigvis efter en havearkitekt, han vendte det hele positivt – og nu er vi i fuld gang med anlægge efter hans plan og med de nye muligheder og udsigter, samtidig hjalp med med gode råd, så mange af de nye planter har jeg selv lavet og formeret, så pengene var bestemt godt givet ud. Det var forretsten unikahaver, der lavede vores planer.

Med venlig hilsen
Carina

Nyt svar til emnet »Havearkitekter«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Havearkitekter

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider