Skrevet af: Peter Jonasen, 10. juni 2013 kl. 17.55
Hvilken busk i mit surbundsbed er dette? På forhånd tak for svaret.
Skrevet af: Freya Grossmann, 10. juni 2013 kl. 19.00
Kunne ligne azalea (mini rhododendron). Det er lidt svært at se, men azalea er en lille busk.
Skrevet af: Mogens; E., 10. juni 2013 kl. 23.27
Det er en Azalie : Calostrotum, Pink Drift.
Den har en god hårdførhed og en overdådighed af rosa blomster i 3 uger fra ca. 1 maj. Den er vanskelig at fremskaffe i handlen, så pas godt på den.
Skrevet af: Vivian Kepler, 16. juni 2013 kl. 15.02
Hej hvor meget vand skal en tulip of Thailand have ? Jeg har købt 2 stk plantet den ene ud og ved ikke om udplantningen er korrekt ....så vil være glad for information om dette
Vh vivian Kepler.
Skrevet af: Vivian Kepler, 16. juni 2013 kl. 15.11
Vi har købt nogle klematis som stod indendørs I 8 dg de voksede videre i de dg .....nu er de plantet efter alm viden 😀men nu er de gået i stå:( hvorfor.
Samtidig et spørgsmål.... Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad for noget evt roser eller klematis man kan sætte i min rosenbue....ALT .....det vi har prøvet er gået ud , er det galvaniseringen på buen eller hvad??? God week. End
V Kepler
Skrevet af: Peter Jonasen, 17. juni 2013 kl. 21.06
Hvis nogen vil have Azalien, er de velkomne til at skrive en privat besked til mig. Den kan hentes i Greve. den står i et surbundsbed, som vi vil nedlægge.
Skrevet af: Vivian Kepler, 17. juni 2013 kl. 23.18
Jeg vil meget hente din Asalie prompte :)
Vivian Kepler 6112 6566
Skrevet af: Vivian Kepler, 17. juni 2013 kl. 23.20
Hej jeg henter meget gerne 😜6112 6566
Skrevet af: Peter Jonasen, 18. juni 2013 kl. 0.17
Promte er måske lidt sent på dagen :) Jeg sender dig en SMS :)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.