Forum

Havefigur

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lars Agerbæk, 3. juni 2012 kl. 19.53

mygardengifts.com/wolfpuppygardenstatue.aspx

hej
jeg leder efter denne ulve unge figur eller en der ligner. Forhandleren der fører den i USA vil ikke tage mod betaling fra kreditkort men kun bankoverførsel og det betyder at jeg ikke kan få mine penge tilbage hvis den ikke dukker op, ydermere er de to eneste anmeldelser jeg har kunnet finde af forhandleren negative og den ene taler endda om en bestilling der aldrig dukkede op. Mit spørgsmål til jer er om i tilfældigvis har denne figur, en der ligner eller kan linke til nogen der(måske) har? Materialet er ligegyldigt da den ikke skal stå udenfor.

1 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 3. juni 2012 kl. 22.38

Har du prøvet at google den? Det kan jo godt være at der er andre sælgere....ellers kan du evt. kigge på fx.

gardens2you.co.uk

amazon.co.uk

ebay.com

Jeg har handlet flere gange hos dem alle uden problemer/"faldgrupper" :-)

2 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 3. juni 2012 kl. 22.40

jeg prøvede lige at google den selv... der kom mange resultater af præcis den samme ulv, men med andre forhandlere end den du nævner :-)

3 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Agerbæk, 3. juni 2012 kl. 23.40

Fantastisk! du har lært mig noget nyt. Jeg har ingen anelse om hvor mange forskellige havefigur forhandlere jeg har under søgt både her i landet og i udlandet. :) Idag sendte jeg ovenstående post til 25 forhandlere i Danmark og har oprettet en post magen til, på 3 andre forums. Jeg ville aldrig nogensinde have tænkt på noget så simpelt som at google selve figuren!!! Endnu engang tusind tak for din hjælp. Sådan vil jeg gøre resten af mit liv.....;) HURRA! HURRA! HURRA!

du er en flot blomst!

4 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 4. juni 2012 kl. 0.01

Glad for at kunne hjælpe :-)

Bare vær opmærksom på, at hvis du køber udenfor EU, i fx. USA, ja så får du en ret så stor efterregning i form af told og afgifter... Den ligger et sted ml. 50 og 80% oveni.

Så køb indenfor EU eller køb varen med hjem hvis du alligevel skal til USA :-)

5 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Agerbæk, 4. juni 2012 kl. 18.38

anwo.com/store/wolf-pup-sandicast-life-size-figurine-ls850.htm

ok, det her er den eneste jeg har kunne finde som sender vare internationalt. Det er en amerikansk side og prisen ligger på 812 Dkr. inklusiv forsendelse, 1175,28 Dkr. ifølge en online toldberegner. Og så er jeg ikke engang sikker på at det er den samme! Den ligner ikke helt men det kan være den bare er fotograferet fra en anden vinkel?
Du skriver at du selv har fundet adskillige forhandlere med samme ulv, er der nogen af dem der er europæiske? kan du linke til nogen?

6 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 4. juni 2012 kl. 19.34

Hej igen,

Den eneste jeg har kunne finde i EU er den her:

www.bjs-west.co.uk/product/25/0/370/sandicast-wolf-pup-j850.htm

Men prisen er ikke i den lave ende..... :-/

Måske du kan finde den endnu billigere i USA end den du allerede har fundet?

Det jeg har googlet er bl.a.

"wolf puppy garden statue"

"wolf pup sandicast"

"wolf puppy statue"

- derefter har jeg kun åbnet i billeder... så kan man lynhurtigt finde den rigtige ulv og man slipper for at skulle åbne de forskellige hjemmesider hvor teksten indgår :-)

- før musen henover de forskellige billeder (uden at clicke), så kommer navnet på hjemmesiden frem og du kan se hvilket land ulven befinder sig i :-)

7 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 4. juni 2012 kl. 19.45

Ps. Det beløb du er kommet frem til med toldberegneren, ligger meget tæt på "prisen på varen + moms".....

Varer fra USA bliver pålagt told og afgifter udover momsen!

Desværre..... derfor mit bud på de 50-80% ekstra

8 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Agerbæk, 4. juni 2012 kl. 21.42

tak for hjælpen! nu har jeg bestilt figuren fra England. Måtte betale omkring 1000 kr. inklusiv fragt, men det er ok da jeg gerne ville have bestilt den idag
:)

9 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 4. juni 2012 kl. 22.11

Glad for at det lykkedes for dig! :-)

Nyt svar til emnet »Havefigur«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Havefigur

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider