På denne side finder du kommentarer til teksten Giv solsortene en mudderskål. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.
Skrevet af: Bente Munk, 21. juli 2008 kl. 19.21
Tak for en god forklaring. Jeg har været ret ked at de mange besøg af solsorte i min have. Hver gang jeg har sat noget nyt i jorden – gerne små planter der skal have vand hele tiden – kommer der solsorte og kaster småplanterne væk. Har undret mig over deres voldelige adfærd og troet at det måske skyldes at det var smådyr (bænkebiddere) som de leder efter i et fugtigt bed. Fremover vil der stå mudderpotte ved siden af mit fuglebad som de ofte besøger. Hilsen Bente
Skrevet af: Heidi, 28. september 2009 kl. 14.16
Hej Eva
Jeg bor i Australien og har to solsorte par i haven. Saa dejligt. Specielt for ojeblikket hvor vi har haft god regn (endelig), saa synger de saa skoent. Jeg skal fluks i morgen tidlig saette muddervand ud til dem.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Giv solsortene en mudderskål«