På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan formeres et duetræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.
Skrevet af: Verner Niels Hedelund, 8. april 2003 kl. 23.27
Man tager en sort plastiksæk lægger frugten i denne sammen med noget spaugnum let fugtigt placere denne et skygget/halvskygget sted og lader den ligge og passe sig selv til næste forår.
Dette har jeg gjort med stort held og kan nu så/plante frugterne da disse nu har spire på 23cm.held og lykke.
Skrevet af: Nadia, 1. marts 2007 kl. 17.45
Hejsa.
Har lige fundet denne tråd frem. Kan se det er længe siden den blev startet. Men det gør den ikke mindre interessant.
Har nemlig i dag hjembragt en frugt fra et duetræ som jeg meget gerne vil have til at spire.
Er der nogle der kender andre metoder – udover pose/glemme metoden? For det lyder som om det lykkedes. Jeg har jo bare kun ét frø – desværre :-(og vil gerne gøre det bedst mulige.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan formeres et duetræ?«