På denne side finder du kommentarer til teksten Hvorfor rådner mine blommer? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.
Skrevet af: Lise Sanvig Nordenhof, 16. august 2004 kl. 18.13
Tak for jeres fantastiske service. Jeg fandt lige det svar jeg ledte efter – selv om det var ærgeligt at måtte konstatere at udsigten til en god blommehødt er lille i år.
Skrevet af: Jan E, 19. august 2019 kl. 19.34
Også mit Victoria-blommetræ er helt tosset i år, med mange rådne blommer - og iøvrigt også orme i dem der ikke er rådne :(
Den skrevne artikel er efterhånden gammel. Er der sidenhen dukket nogle vidunder-midler eller nye "tricks" frem, til modstand mod disse fænomener?
Skrevet af: Mogens; E., 19. august 2019 kl. 22.51
Med nogle års mellemrum smider jeg et pænt lag kalk, i kronens bredde, under mit Opal blommetræ. Jeg har ganske få indtørrede frugter hvert år.
Skrevet af: Jakob B., 20. august 2019 kl. 15.18
Mit bedste trick er at plante et blommetræ mere og derefter med sindsro at gå en fremtid i møde med 50% spild. :-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvorfor rådner mine blommer?«