Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 19. august 2016 kl. 7.57
der er mange muligheder på bærområdet
Billede slettet af administrator fredag, 19. august 2016 kl. 12.51.
Skrevet af: Anja Egeriis, 19. august 2016 kl. 9.57
Hvilket blad, Mogens? Det er svært at læse her...
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 19. august 2016 kl. 10.25
Må man iøvrigt bare indsætte ovennævnte sider? Der er jo noget der hedder copyright! Jeg ville bede om at få indlægget fjernet omgående.
Ingeborg
Skrevet af: Fanny Møller, 19. august 2016 kl. 12.56
Vi må desværre ikke have billeder fra andres blade liggende uden tilladelse fra forlaget_
men jeg håber i kan få inspiration her
www.havenyt.dk/artikler/koekkenhaven/frugttraeer_og_buske/baer_druer_og_figen/1101.html
www.havenyt.dk/artikler/koekkenhaven/frugttraeer_og_buske/baer_druer_og_figen/1211.html
www.havenyt.dk/artikler/inspiration/boeger/864.html
Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 21. august 2016 kl. 8.23
hej fanny må jeg så fortælle anja at det er i familie journalen
Skrevet af: Anja Egeriis, 21. august 2016 kl. 10.22
Tak, Mogens - må se, om jeg kender nogen, der køber det blad :)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 21. august 2016 kl. 10.29
Selvfølgelig kan du skrive, hvor du har set artiklen og allerbedst, hvis du kan linke til bladet og endnu bedre, hvis der i bladet er et direkte link til det du gerne vil vise os.
Ingeborg
Skrevet af: Tine Horsum, 21. august 2016 kl. 11.23
Jae, jeg køber det. Men kun pga havesiderne- og strikkeopskrifterne!
Helt sikkert! ;-)
Det er nr 33. fra den 15. august, så det er bare om at få det i sin bladhandler i en fart.
Mvh
Tine- det er jo halvpinligt at læse ugeblade- også selvom jeg altid har læst alt- også telefonbogen.
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 21. august 2016 kl. 12.29
@Tine Andersen
Vil du være sød at skrive overskriften til den nvnte artikel? Ellers er det svært at finde den. Måske kan du finde linket?
Ingeborg
Skrevet af: Anja Egeriis, 22. august 2016 kl. 6.37
Nu er det jo ikke et online-magasin, så hvis man vil læse artiklen, må man have fingre i bladet...
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 22. august 2016 kl. 10.04
Selvfølgelig har bladet da også online artikler. Ofte udvalgt fordi de har været populære. Det var derfor jeg spurgte efter tags til den artikel som Den Gamle Gartner omtalte.
www.familiejournal.dk/tags/have
Ingeborg
Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 23. august 2016 kl. 8.27
tonie´s havehjørne
Skrevet af: Fanny Møller, 23. august 2016 kl. 12.26
super vi fik det løst ! tak alle sammen :-) nu får vi gode dage så ud i haven med os alle sammen...
mfh Fanny
Redaktør
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Lidt til inspiration