Forum

Anbefaling af stort redskabsskur?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jens Jensen, 22. august 2015 kl. 16.15

I forbindelse med at vi bygger nyt hus på landet planlægger vi en rimelig stor køkkenhave. Fremfor at gøre plads til haveredskaber, plæneklipper m.m. i garagen tror vi at det ville være både billigere og bedre, at have et stort redskabsskur lige ved siden at køkkenhaven. Da et redskabsskur er billigere end at bygge garagen større, og haveredskaberne m.m. så kan stå lige ved siden at køkkenhaven. Lyder det fornuftig nok?

Jeg har selv googlet lidt rundt, og synes Biohort Europa Str.7 virker som det bedste køb www.biohort.com/da/67/211.html Men I har måske et bedre bud?

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 22. august 2015 kl. 18.06

Det er meget fornuftigt at have redskaberne der, hvor de skal bruges.
Jeg har kun i mit voksne liv boet i tidligere gartneriejendomme, så jeg har ikke savnet udhuse.
Du skal sørge for, at det er stort nok, også om 2 år.
Prisen passer vel til kvaliteten.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 22. august 2015 kl. 23.57

Hvad med kondensvand? hvis de er af aluminium kan de godt have en tilbøjelighed til at samle sig en masse vand oppe under taget .

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 23. august 2015 kl. 7.26

god udluftning hindrer kondens

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Steen Jakobsen, 3. september 2015 kl. 15.11

Jeg har et bedre bud hvis du bor i rimelig nærhed af en Davidsen, eller faktisk ethvert andet byggemarked.
Der er masser af byggesæt der er nemme at sætte op og Davidsen har et godt skur på omkring 10 kvm som koster 5000 og kan sættes op for yderligere 5000.
Nå måske var dit indlæg blot en skjult reklame, det kunne man godt tro hvis man er lidt mistænksom?

Steen.

Nyt svar til emnet »Anbefaling af stort redskabsskur?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Anbefaling af stort redskabsskur?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider