Skrevet af: Simon Hjorth, 11. februar 2014 kl. 19.54
Hej
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe økologiske læggekartofler i Køge eller omegn ? Jeg ved godt at bl.a. SuperBrugsen fører udvalgte økologiske læggekartofler, men de fører ikke de sorter jeg søger. Jeg søger bl.a. Raja og Annabelle.
Skrevet af: Freya Grossmann, 11. februar 2014 kl. 22.25
Og du er ikke interesseret i at handle på nettet?
Skrevet af: Simon Hjorth, 12. februar 2014 kl. 6.32
Jo, jeg er meget interesseret i at handle på nettet, men det bliver ret dyrt i fragt pga den høje vægt... På de sider jeg har fundet med økologiske kartofler tager de gerne over 100 kr i fragt, hvilket jo er rimeligt nok, da det er prisen de skal betale fragtfirmaet... Derfor vil jeg hellere køre efter dem (selvfølgelig ikke flere hundrede km) ...
Skrevet af: Søren S Duun, 13. februar 2014 kl. 15.01
Jeg mener, at du kan være heldig, at finde dem i supermarkedet rundt omkring, ellers er det sorten Ditta som sælges og som er meget benyttet. Den eneste jeg kender, der sælger de nævnte sorter du efterlyser er Solsikken.dk i Jylland . Men også her kommer der fragt på. Hel billig er de ikke .
Skrevet af: Hanne Christensen, 14. februar 2014 kl. 8.43
Ons - og lørdage er der torvehandel på Køge torv, der kommer stadig lokale frilandsgartnere og sælger sine egne grøntsager, også økologiske. Tag en snak med dem, de vil nok gerne sælge dig nogle læggekartofler.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Økologiske læggekartofler -Køge og omegn