Forum

Et stykke jord – hvordan finder jeg det

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Peter Lund Jakobsen, 4. marts 2012 kl. 18.36

Jeg har måttet sælge mit landsted, bor nu i Kbh, men vil gerne så/plante en nyttehave her til foråret. Jeg drømmer om bare et lille stykke jord, fx nord for Kbh. Der behøver ikke være hus på, for det kan jeg ikke betale. I UK har de deres landshare websites, men i DK kan jeg ikke finde noget tilsvarende.

Ved I, hvordan man kommer i kontakt med nogen, som vil leje eller låne bare et lille stykke jord ud?

Hele Nordsjælland har interesse, men det kunne også være syd eller vest for Kbh.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper Nylander, 5. marts 2012 kl. 1.57

Bor selv i udkanten af københavn og har lejet en nyttehave af min kommune. Måske du kan gøre tilsvarende i din kommune. Tjek din kommunes hjemmeside eller søg på google, sådan fandt jeg en i mit område. Kravet er dog at du skal lejer tror jeg nok.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anita Lindhard, 11. marts 2012 kl. 16.43

Hej Peter, prøv her www.facebook.com/#!/groups/295738897112651/ vi er flere, der lejer vores jord ud, mod at få en lille del af udbyttet.

Mvh Anita

Nyt svar til emnet »Et stykke jord – hvordan finder jeg det«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > Et stykke jord – hvordan finder jeg det

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider