Skrevet af: Mads Jørgensen, 12. februar 2012 kl. 11.12
Jeg modtog mine frø for lidt over 2 uger siden, det tog ikke længere end en god uge for Morgan County Seeds.
Så jeg kan anbefale jer at komme igang med at bestille jeres frø, så I ikke kommer i tidskneb, da nogle frøfirmaer ikke er særlig hurtige...
Skrevet af: Anja Egeriis, 12. februar 2012 kl. 13.50
Jeg kan anbefale barney.dk/ - stort og spændende udvalg og meget hurtig levering :)
Skrevet af: Lis P., 12. februar 2012 kl. 14.22
Jeg kan anbefale dem her translate.google.dk/translate?hl=da&sl=fr&u=http://www.baumaux.com/&ei=oLw3T8DJJI3OsgbMmK3UDA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&sqi=2&ved=0CDEQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dwww.baumaux.com%26hl%3Dda%26biw%3D1650%26bih%3D471%26prmd%3Dimvns
der er alt fra læggekartofler til tomater og blomster
Skrevet af: Mads Jørgensen, 12. februar 2012 kl. 15.22
Det er en meget spændende side Lis, den må jeg kigge nærmere på.
Skrevet af: Lis P., 12. februar 2012 kl. 16.56
Mads jeg bestilte der sidste år, jeg blev så træt af Thompson & Morgan, de frø jeg bestilte kom slet ikke, jeg fik pengene tilbage efter noget tovtrækkeri, men der var vist en del der havde problemer med dem sidste år.
MVH
Lis
Skrevet af: Mads Jørgensen, 12. februar 2012 kl. 20.29
Ja kan godt huske der var noget skriveri om dem herinde. Selv har jeg aldrig handlet hos dem.
Skrevet af: Anja Egeriis, 12. februar 2012 kl. 22.30
Jeg har handlet der efter alt skriveriet, og de har fået styr på det igen - kender også mange andre, der handler hos dem :)
Skrevet af: Steffen Jensen, 16. februar 2012 kl. 15.40
Jeg handler også hos www.barney.dk
Han har virkelig mange spændende ting, det gode er at hvis han ikke har det man søger... Så skaffer han det hjem!
Jeg har fået virkelig mange frø fra spændede træer, selv om de ikke var på hans site.
KÆMPE ros til Bjarne for hans service!!
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Frøbestilling