Skrevet af: Martin Løber, 3. august 2011 kl. 16.04
Frø ønskes....
Vi er en lille familie, der er nye kolonihaveejere og er blevet meget interesserede i at plante og tage frø.
Hvis I skulle ligge inde med frø af f.eks. sommerblomster, stauder, krydderurter osv. som I har til overs, eller I har lyst til at tage nogle frø fra til os, vil vi derfor blive rigtigt glade hvis I ville kontakte os.
mvh
Martin
Skrevet af: Benthe Christensen, 4. august 2011 kl. 8.38
Hej Martin!
Jeg vil da rigtig gerne hjælpe jer lidt igang med nogle frø, endnu er der ikke så mange, men til vinter skal jeg sende nogle til jer. Det er nemlig så hyggeligt og afstressende det med "frø", det tager sin tid, helt i modsætning til hvor hurtigt alt går i dag. Og helt utroligt hvad et lille frø kan give os, ikke!
Mit mobilnr. er 25692530, du kan kontakte mig denne vej med adresse.
MVH. Benthe
Skrevet af: Martin Løber, 4. august 2011 kl. 9.46
hej benthe
Det lyde rigtigt godt
Så skal jeg nok tage kontakt til dig nå vi komme længer hen mod de kolde tide
mvh
martin
Skrevet af: Brian Jensen, 4. august 2011 kl. 18.23
jeg har nogle edderkoppeblomster hvis det var nået
Skrevet af: Martin Løber, 4. august 2011 kl. 20.52
Hej Brian,
Har lige goolget dem, de ser rigtigt fine ud. Dem vil vi gerne have nogle af
Skrevet af: Brian Jensen, 4. august 2011 kl. 22.46
sender du lige en privat mail til mig så finder vi ud af nået
Skrevet af: Boi Jensen, 7. august 2011 kl. 18.02
Hej Martin
Jeg har frø af forskellige helleborus og en gammel bonderose, hvis de sås i denne måned er de rimelig lette at få til at spire.
Sende en mail ved at dobbeltklikke på mit navn, så vi kan aftale nærmere hvordan vi gør.
Skrevet af: Boi Jensen, 8. august 2011 kl. 7.56
Hej Martin
Det ser ud til at den mailadresse, du har afleveret, - ikke eksisterer - jeg får i hvert fald min mail retur.
Skriv igen!
Vh. Boi
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Frø ønskes