Skrevet af: Rasmus Fuglsang, 18. juli 2011 kl. 13.50
Nu er Symphytum grandiflorum (lav kulsukker) sikkert blevet voldsom efterspurgt, men jeg vil nu alligevel forsøge, og høre om der skulle være nogen, som kunne tænke sig at afhænde lidt lav kulsukker, gerne som frø?
Venligst
Rasmus
Skrevet af: Tina K., 18. juli 2011 kl. 14.26
Jeg har ikke fået samlet frø fra mine og jeg tror, at det er for sent nu. Hvor er du henne ad i landet - det kan være, at jeg vil bytte en plante eller 2 væk :-)
Skrevet af: Rasmus Fuglsang, 18. juli 2011 kl. 18.48
Jeg rykker ud fra Himmerland (Hadsund-området). Jeg bytter gerne... Har planter dyrket fra frø i år af isop, anisop, viol-frøstjerne og tusindstråle. Kunne det friste eller må jeg ryste posen igen?
Venligst
Rasmus
Skrevet af: Tina K., 18. juli 2011 kl. 21.14
Hej Rasmus,
det er et godt tilbud, men jeg bor på Sjælland - mellem København og Køge - det er vist ikke lige i nærheden ;-)
Hilsen Tina
Skrevet af: Lotte Hansen, 22. juli 2011 kl. 15.02
Hej Rasmus
Jeg har planter af Symphytum grandiflorum og det er ikke noget problem at sende dem med posten, hvis du altså stadig mangler.
Venlig hilsen Lotte
Skrevet af: Rasmus Fuglsang, 22. juli 2011 kl. 21.18
Hej Lotte
amen, det gør jeg skam stadig :-) Så du må hjertens gerne sende, men skal jeg ikke sørge for at du ikke har udgifter der med?
Venligst
Rasmus
Skrevet af: Lotte Hansen, 23. juli 2011 kl. 11.34
Hej Rasmus
Du kan skrive direkte til mig på kjlhansensnabelamail.dk, så kan vi aftale nærmere der med adresse og lignende.
venlig hilsen Lotte
Skrevet af: Eivin Knidsen, 23. juli 2011 kl. 12.42
Jeg bor i Bogense, saa der er desværre lidt langt til Himmerland, omend jeg kunne være interesseret i en saadan byttehandel.
Mvh Eivin (^_^)
Skrevet af: Lene Pedersen, 31. juli 2011 kl. 9.45
Hej Tina
Jeg har ca. 8 stk. kulsukkerplanter tilbage fra et bed jeg har ryddet, dem kan du få hvis du henter dem. Jeg bor i Greve og du kan maile til mig på lenep@msn.com.
Hilsen Lene P.
Skrevet af: Tina K., 31. juli 2011 kl. 10.27
Hej Lene,
jeg sender dig lige en mail :-)
Hilsen Tina
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Lav kulsukker søges