Forum

Lammeøre,Primrose Hero

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne-Dorthe Bak, 18. juni 2011 kl. 16.16

Jeg vil meget gerne have lammeøre,Primrose Hero, til mit gule bed. Det er en smuk gullig sort. Kan bytte med kæmpe hvidløg, der får store blålilla kugler i juli måned. Løgene er ligeledes meget store og smagfulde.
Venlig hilsen
Anne-Dorthe Bak

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Davidsen, 8. juli 2011 kl. 22.02

Hej Jeg har kun den alm. lammeøre, til gengæld er jeg lidt interesseret i de store hvidløg, det er ikke skovløg, du mener vel? Jeg har slangehvidløg og bytte med, hvis ikke det drejer sig om skovløg. Bor i Holstebro Mvh Anne

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Dorthe Bak, 9. august 2011 kl. 16.13

Hej Anne
Er lige kommet hjem efter en måneds ferie, derfor det sene svar. Du kan godt få nogle kæmpe hvidløg. Er det ramsløg du mener med skovløg. Nej det er ikke ramsløg. De ligner allium purple sensation, men blomster senere og er højere, hvis de får noget at leve af. Jeg har ikke så mange i år, da jeg har lovet dem væk til Camilla Plum. Du kan få nogle af sideløgene. De er en ekstra sæson om at dele sig i fed, men kommer fint. Send en besked til mig over min mail, med din adresse. Min mail er adbbak@yahoo.dk Du må gerne sende nogle slange hvidløg til mig, så vi kan bytte.
Venlig hilsen
Anne-Dorthe

Nyt svar til emnet »Lammeøre,Primrose Hero«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Lammeøre,Primrose Hero

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider