Forum

Søges: loganbær, tummelbær og bærmispel

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lisette Berg, 4. juni 2011 kl. 23.04

Hejsa

Hjælp hjælp er der nogen derude i det danske landakab der skulle ligge inde med en eller flere af nedenstående er jeg meget interesseret i at bytte eller købe.

Jeg søger en stikling eller to fra henholdsvis logan Rubus loganobaccus, tummelbær Rubus hybrid , bærmispel Amelanchier alnifolia og evt. sort hindbær Rubus occidentalis .

Kan evt. bytte med guldbær Rubus xanthocarpus , japansk vinbær Rubus phoenicolasius , jordbær-hindbær Rubus illeceborus),rosen brombær Rubus odoratus eller andet spiseligt?

Med venlig hilsen
Lisette

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Villy Mougaard, Blomstergården, 5. juni 2011 kl. 7.32

Jeg er begyndt at opformere navnesorter af Amelanchier alnifolia. De øvrige har jeg mistet i denne vinter.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Camilla F., 9. juni 2011 kl. 23.01

Hej Lisette
Jeg kan desværre ikke være behjælpelig, men jeg er meget interesseret i at købe nogle af dine aflægger af alt muligt spiseligt, hvis det er muligt. Er interesseret i næsten alt, bare det kan spises og smager godt. Jeg bor i Nordjylland.
Hvis du er interesseret, kan du skrive til min private mail filholm@gmail.com
Venlig hilsen Camilla

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Davidsen, 8. juli 2011 kl. 22.05

Hej Lisette
Jeg kan desværre heller ikke være behjælpelig, men jeg er meget interesseret i at bytte. Har rigtig mange stauder og også diverse krydderurter. Bor i Holstebro. Skriv til agdavidsen@gmail.com, hvis du er interesseret M.v.h. Anne

Nyt svar til emnet »Søges: loganbær, tummelbær og bærmispel«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Søges: loganbær, tummelbær og bærmispel

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider