Forum

Tagetes eller andre sommerblomster

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Birgit H., 11. maj 2011 kl. 8.25

Er der nogen der vil bytte/dele nogle tagetes frø eller andre blomster frø helt nogle hvor de ik bliver mere end 40/50 cm da jeg har nogle lave bede.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin Krautwald, 11. maj 2011 kl. 8.41

Jeg har en del valmuefrø og morgenfruefrø, som ikke bliver så høje. Du kan godt få nogle af dem.
hilsen Karin K

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birgit H., 11. maj 2011 kl. 8.51

Åh jamen tak. Hvis jeg sender dig en frankeret kuvert ik?
Hvis du sender mig en adresse på janogbirgit@stofanet.dk

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birgitte Nielsen, 12. maj 2011 kl. 16.03

Hej Birgit
Jeg har tagetesfrø du sagtens kan få. Det er appelsintagetes, små blomster med helt vidunderlig duft.
Hilsen Birgitte

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kirsten Nielsen, 20. maj 2011 kl. 11.11

har masser af tagetesfrø - du kan bestemt godt få nogle - jeg tager frø at mine tagetes hvert år og bare en blomst svarer til et købebrev.

De bliver ikke mere end 40 cm høje til gengæld bliver de rigtig store og buskede - det er som om at de bliver større og større år for år når man tager frø af sine egne hele tiden.

Er der andre der har den erfaring?

ulrikka

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birgit H., 23. maj 2011 kl. 7.51

Hej Kirsten
Undskyld mit sene svar jeg var på kursus i sidste uge og når man ikke er Van til at sidde og lære noget nyt på skolebænken så er der ikke meget energi tilbage :-)
Jeg vil meget gerne modtage lidt tagetes frø. Kan du sende mig en adresse så sender jeg Porto
Janogbirgit@stofanet.dk

Der har været nogle rigtig søde kvinder herinde oå havenyt der far delt frø med mig ìg jeg siger 1000 tal for jeres venlighed. Nu vil jeg ha sået blomster i min have.

Nyt svar til emnet »Tagetes eller andre sommerblomster«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Tagetes eller andre sommerblomster

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider