Forum

Lidt til børnene

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mette Jørgensen, 8. april 2011 kl. 21.39

Kære haveelskere.

Jeg har 2 små sønner i en københavnsk udflytterbørnehave som naturligvis er udsat for besparelser konstant. I børnehaven, som ligger i Lyngby, lige ved siden af Ermelunden har de meget engagerede og utrættelige voksne med hjælp fra børnene lavet en lille køkkenhave. De har dog stadig ting på deres ønskeseddel.

Havde jeg midlerne selv ville jeg bare købe det de mangler, men nu prøver jeg lykken herinde for at se om der er nogen som har for mange rabarberplanter, bærbuske, blomster, frugttræer. krydderurter eller noget de 46 børn kan bruge i deres have/køkkenhave. De mangler også altankasser til deres legehuse, pendler osv.

Jeg vil gerne stå for afhentningen i København og omegn.

På forhånd tak.

Mange hilsner Mette.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ane K. P., 8. juni 2011 kl. 8.46

Bor på Djursland - så hvis sommerferien går denne vej...kan du sende mig en privat besked.

Har mulighed for at dele følgende kryderurter, så der bliver en lille start plante til din børnehave:
Esdragon
Isop
Purløg

Har lige delt oregano, citronmelisse så de er lige knap store nok til at blive delt igen - men måske de bliver det i løbet af sommeren.

Nyt svar til emnet »Lidt til børnene«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Lidt til børnene

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider