Skrevet af: Karin Krautwald, 24. februar 2011 kl. 8.26
Jeg er meget interesseret da jeg samler på bladkaktus, ligeledes søger jeg også blomsterkaktus i alle farve (bare et skud eller stikling) Kan butte med forspirede georgineknolde eller en del forskellige stueplanter (Anturium m. lilla eller røde blomster)
Skrevet af: Lis P., 24. februar 2011 kl. 10.25
Hej karin jeg kan sikkert hjælpe dig jeg har ca 300 bladkaktus, der er sikkert en hvid imellem som jeg kan tage et skud af når faren for frost er over.
Du kan evt se min hjemmeside her 123hjemmeside.dk/greenhouse
Det er ikke alle min bladkaktus der er på hjemmesiden da den bliver opdateret her når de kommer i drivhuset igen, de skal også lige have lov at blomstre inden jeg tager stiklinger, men de er allerede igang med blomstringen, se bare denne her og den er enda med duft
MVH Lis
Skrevet af: Karin Krautwald, 24. februar 2011 kl. 10.50
Hej Lis.
Det ville være super med en stikling af den hvide og bestemt også af den der er billede af her.
Jeg skal altså ind på din hjemmeside og se hvad du har, for det ser så spændende ud.
hilsen Karin
Skrevet af: Lis P., 24. februar 2011 kl. 11.01
Karin som jeg skrev er det ikke alt der er på min hjemmeside, jeg har ca 1000 potteplanter, så der er noget at holde styr på, men leder du efter noget anderledes så send en mail så kikker jeg i min udestuen hvor der står ca 400 planter, mine vindueskarme er også fyldt her om vinteren, samt jeg har et vinterhi i garegen med varme på hvor der står ca 200 pelargonier, en masse Oxalis, m.m
Skrevet af: Karin Krautwald, 24. februar 2011 kl. 11.25
Hej Lis.
Jeg har skrevet i din gæstebog på din hjemmeside, jeg vil også prøve at lave en hjemmeside men den gule du sender her er også et ønske fra min side. Og du kan sikkert blive ved.Hilsen Karin
PS Måske har jeg noget du ikke har.
Jeg har et par kæmpe hibiscus en mørkerød og en lyserød, som oprindeligt er stiklinger fra Madeira.
De bliver op til 1.50 m høje og blomstrer overdådigt med dobbelte blomster hele sommeren ( i min udestue), Jeg har adskillige stiklinger fra disse planter, da jeg klipper dem helt tilbage hvert år.
Skrevet af: Lis P., 24. februar 2011 kl. 11.30
Ja Karin det kan jeg, mine favoritblomster er kaktus især bladkaktus. jeg har svaret dig på mail, jeg har kun en enkelt Hibiscus, så det finder vi helt sikkert ud af.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Bladkaktus med hvide blomster søges