Forum

Frø fra Afrika

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Egon Sørensen, 9. januar 2011 kl. 10.41

Jeg har nogle blomsterfrø fra Afrika, jeg kender ikke navnet, men der er nogle røde, gule og blå blomster, som jeg gerne vil bytte med andre. Hvad det lige skal være, er ikke afgørende, så kontakt mig. Mobil 40888289. Hilsen Egon Sørensen

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin Krautwald, 16. februar 2011 kl. 20.39

Jeg er meget interesseret i dine frø jeg har mange ting at bytte med : georgineknolde, Strelizia planter hvis det skulle have nogen interesse.
hilsen Karin K

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 18. februar 2011 kl. 15.10

hej karin - jeg har en del frø nogle venner har haft med hjem fra australien og grækenland - jeg kan ikke overskue at få sået dem da jeg har en del helbredsmæssige skavanker - du ma få dem -
hvis du kan undvære en strelitzia - du kan maile på
mmadsen@post.tele.dk eller ringe på 23447163
MM

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Egon Sørensen, 19. februar 2011 kl. 18.05

Hej Karin
Jeg vil gerne bytte med dig. Har du mulighed for at ringe til mig, så kan vi nok aftale et eller andet. Jeg kører dagligt i Jylland og på Fyn, så bor du her, kan jeg nok komme forbi.
Ring venligst på mobil 40888289.
Med venlig hilsen

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis P., 27. april 2011 kl. 8.57

jeg vil lige vise et par spirrer fra de frø som Mogens havde, karin var så sød at sende mig en del af dem.

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 27. april 2011 kl. 19.47

Wow, hvad er dog det for nogen planter? De ser ud til at kunne blive store.

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis P., 27. april 2011 kl. 19.53

Jeg ved det ikke Mette, derfor kan det også være svært at få dem til at spirre, jeg har sået/plantet de sidste 2 af den store bønne, så må vi se om de spirrer, men disse her har været i varmekasse.

Nyt svar til emnet »Frø fra Afrika«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Frø fra Afrika

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider