Forum

Chilifrø

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Christina P., 20. februar 2010 kl. 20.49

Hej

Jeg ville høre om der ikke var nogle, der kunne undvære lidt chili frø. Jeg kunne godt tænke mig få frø af mange forskellige gode/sjove sorter. Jeg har desværre kun Early Jalapeno at bytte med, men vil godt sende en frankeret kuvert, hvis der er nogle der vil hjælpe:)

Mvh Christina

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 20. februar 2010 kl. 23.09

Hej Christina -

jeg har rigtig mange chilifrø - så send mig en mail på anja-e(snabela)post.cybercity.dk, så kan du få min adresse!

mvh
Anja

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper Klausen, 21. februar 2010 kl. 16.03

send mig en mail på kasper @ klausen.mail.dk

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 21. februar 2010 kl. 22.27

hej anja

er det muligt at jeg måtte bede om chillifrø også , da jeg også godt kunne bruge nogle frø.

ps. vi har vel stadig en aftale om de der stauder når det er tid.

hilsen hans

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 22. februar 2010 kl. 22.54

hej anja

havde du frø i overskud stadigvæk , for hvis du har så vil jegf da gerne give dig noget for dem som du kan undvære elsker nemlig chilli derfor.

hilsen hans

5 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birthe Hyldahl, 17. marts 2010 kl. 16.39

Hejsa.

jeg vil gerne bytte med nogle chilifrø, jeg har Black&red chili, Rød cayennepeber,Spanese Pepperoni, Yellow Topas, alm. cheynne, nogle der vil bytte??? er igang med at spirer nu.

Skrivt evt. til birthehyldahl(snabel a)yahoo.dk

mvh

Birthe

6 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 17. marts 2010 kl. 18.14

Er der nogle af jer, der har kontakte Lene Tvedegaard og evt. spurgt hende, om hvad hun har i sit sortiment? . Lene er forfatter til bogen, "Den lille stærke om chilier " og dyrker en stol del forskelligt i sit gartneri . Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at hun sikkert kan skaffe en del sjældne sorter, der ellers ikke er til at få andre steder .

butik-toftegaard.dk/product.asp?product=118 Dette skulle være hendes net-butik

7 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 17. marts 2010 kl. 21.25

Jeg har set på Toftegaards sortiment for 2010, og de fleste af deres sorter & dem, som de har på prøve, er alle sammen sorter, som kan findes rundt omkring på nettet, hvis man søger lidt.

Og de sælger ikke frø på Toftegaard - det står et sted på deres hjemmeside, så der er ikke noget at hente der.

Men nettet vrimler med spændende steder, som sælger chilifrø, så det er bare at gå i gang!

Men det er ved at være lidt sent at så chili i år, hvis man skal nå at få en nogenlunde høst ud af det, inden det bliver efterår igen - så måske var det en idé at købe et par planter i stedet? Efterhånden har de fleste planteskoler flere forskellige slags en gang i maj måned, hvis man ikke lige bor i nærheden af Toftegaard, som jo er et herligt sted at købe planter...

8 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birthe Hyldahl, 18. marts 2010 kl. 11.41

Hejsa.

Nogle der vil bytte frø? har 5 sorter at bytte med.

mvh
Birthe

9 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte T., 1. april 2010 kl. 13.23

er der en der har chilifrø af sorten christmas pepper.
jeg har ikke frø til at bytte med da jeg er ret ny men jeg har forskellige chiliplanter i stedet.

mvh
Jytte

10 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 1. april 2010 kl. 14.07

Hej Jytte -

har lige sendt dig en besked på chilifan.dk - men du kan da lige få min mailadresse her, så vi kan aftale nærmere:

anja-e(snabela)post.cybercity.dk

11 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 1. april 2010 kl. 16.46

hej jytte hvad er det for chilliplanter du har.

med venlig hilsen hans

12 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 8. april 2010 kl. 10.26

Jeg har Early Jalapeno og Apache. Vedlægger gerne frø når/hvis jeg modtager alle andre slags chilifrø i en kurvert.
bente(snabela)juul-munk.dk

Nyt svar til emnet »Chilifrø«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Chilifrø

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider