Skrevet af: Kirsten Hartvig, 6. november 2009 kl. 11.47
Der skulle vel ikke være en, der sidder med en oldemorplante af ovennævnte type, hvor jeg kunne få en stikling fra.
Det ville glæde mig rigtigt meget.
mvh
Kirsten
Skrevet af: Sonja, 6. november 2009 kl. 22.28
Det er lige sent nok på året til stiklinger nu.Prøv igen til foråret
Hvor meget kender du til den,siden du har hele navnet?
Skrevet af: Kirsten Hartvig, 7. november 2009 kl. 16.59
Hej Sonja
Jeg har set den i bogen, der hedder Oldemors blomster, der kan man også læse om planterne og jeg fik lyst til at erhverve mig en sådan plante. men jeg kan betro dig, det er ikke så lige til, så derfor prøver jeg nu ad denne vej. kender du til den plante og du har måske endda et eksemplar. er den vanskelig at holde liv i osv.
mvh
Kirsten
Skrevet af: Sonja, 7. november 2009 kl. 17.29
Hej Kirsten.
Ok.Men netop når det er nyt for dig, vil jeg råde dig til at vente til foråret.
Ja, jeg kender planten, og jeg har den også.
Den er ikke så vanskelig. Men det er ikke sikkert man har held til at få en ny plante igang nu på denne årstid.Det er også ved at være for koldt at sende stiklinger nu.
Sonja
Skrevet af: Kirsten Hartvig, 8. november 2009 kl. 21.25
Hej Sonja
Det lyder meget fornuftigt. vi er trods alt i november måned.
Er det sådan at vi kan snakke sammen igen i det nye år, eller hvordan har du det med det?
mvh
Kirsten
Skrevet af: Sonja, 8. november 2009 kl. 22.23
Hej Kirsten.
Ja,lad os snakke om det til foråret.Eller send din mail adr. så vi kan starte med snakken nu.
Sonja
Skrevet af: Kirsten Hartvig, 9. november 2009 kl. 11.24
Hej Sonja
Det lyder som en god ide.
hartvig67@mail.tele.dk
mvh
Kirsten
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Jeg ønsker mig en Voksbegonie/B. × erythrophyl