Skrevet af: Brian Jensen, 28. oktober 2009 kl. 14.01
Hejsa nogle der hved hvor jeg kan få fat i denne skønde plante til haven skal bruge 3–4 stykker
Skrevet af: Linda N, 28. oktober 2009 kl. 14.50
Prøv www.rosenposten.dk
www.roses.dk
Det er to af de største rosenplanteskoler i Dk.
Hilsen Linda N
Skrevet af: Søren S Duun, 28. oktober 2009 kl. 21.46
Jeg ved at Boi jensen også har dem I bruges som podeunderlag til mange roser og de kan let formeres.
Hvis du køber dem hos ham kan du få dem for meget billige penge. Køber du dem derimod ved en planteskole, kan prisen godt være en del højere.
Skrevet af: Alice E., 28. oktober 2009 kl. 23.03
Hej!
Hos mig ved Aarhus har jeg dem som elsket ukrudt, og jeg kan godt undvære en del.
Skrevet af: Brian Jensen, 28. oktober 2009 kl. 23.12
Tak for de link jg har kigget rundt omkring og har en ide om priser
alice hvis du kan konkakte mig på brian_jensen_2008@yahoo.dk men håber vi kan finde ud af nået da jeg bor ca 150 km fra århus
Skrevet af: Søren S Duun, 29. oktober 2009 kl. 9.44
Hej Brian
De koster ikke mere end ca. 6- 7 kroner stykket, men hvis Alice har dem ovenikøbet som ukrudt og giver en kop kaffe ville jeg heller hjælpe hende af med dem
Skrevet af: Brian Jensen, 29. oktober 2009 kl. 17.51
Hejsa søren det ville alice nok gerne have hjælp til da de kan være nogle lede nogle i deres rodnet
Skrevet af: Søren S Duun, 29. oktober 2009 kl. 22.12
Hvis de er nogle år gamle kan du okulere på dem. Jeg har prøvet, men med mine 10 tommelfingre gik det ikke. De var alt for tynde.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Rosen multiflora