Skrevet af: Beatrice, 18. februar 2009 kl. 20.13
Alle former for urter! Fingerbøl gerne hvide/lyse, Ridderspore gerne hvide, men også andre farver. Stokroser, gerne dobbelt hvide, rosa/lyse farver. Forskellige prydgræsser. Tagetes af alle slags på nær de helt almindelige. purpur solhat, stjerneskærm, kæmpe stenbræk, liljekovaller, skov Jordbær, engletrompet, sporebaldrian, pileurt, alunrod, kermesbær. Høje stauder, bunddække planter mm. Klatreplanter Vildvin, klatre hortensia, humle grøn og gul. Planter med sølv/gråt løv,og rødt løv. Efterårs stauder. Men søger mange ting, så skriv og lad os udveksle frø og planter! Jeg har alt muligt. :-)
Skrevet af: Lone Brems, 19. februar 2009 kl. 8.27
Hej Beatrice
Kig lidt på de andre indlæg under rubrikken Frø- og plantebytte – der er allerede mange som gerne vil hjælpe her i foråret.
Men det er ikke så let at vide, om du eventuelt kunne bruge noget af det, andre kan undvære...og om dine muligheder for at hente passer til udbuddet.
Måske kan det være hjælpsomt, hvis du oplyser hvor i landet, din have ligger (blot postnummer).
Med venlig hilsen fra
Lone
Skrevet af: Beatrice, 19. februar 2009 kl. 9.47
Hej. Jo selvfølgelig, og har set på alle de andre indlæg. Men synes det virkede lidt forvirrende! Jeg har ikke rigtig mulighed for at køre langt. Men postnummeret er 8500. :-)
Så havde egentlig tænkt at det mest var via posten, og at jeg så selvfølgelig betaler portoen. Men hvis der ligger noget i cykel afstand er jeg frisk! :-)
Så hvis nogen er interesseret i udveksling, så kan i bare skrive jeres mail. Så kontakter jeg jer så vi kan få en snak".
Skrevet af: Martin P, 19. april 2009 kl. 0.19
Beatrice, du har jo ikke skrevet din mail-adresse.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Søges til min fine have år 2009…!