Skrevet af: Stefan Hemmingsen, 6. april 2018 kl. 13.41
Hej venner.
Jeg er i fuldt gang med at gro chiliplanter for første gang.
Disse skal bruges til at give videre til familie, venner og den lokale skole og SFO. Alle dem som kan have glæde af dem, og nogle enkelte til mig selv selvfølgelig :-)
Til min frygt har jeg fundet ud af, at plastikpotter egentlig ikke er billige og specielt fordi jeg skal bruge over 60 stk.
Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kender steder, hvor man kan købe disse billigt? Gerne 7l eller 10 l. Må også gerne være større endnu. Gerne i Nordjylland.
(Jeg bor selv i Dronninglund, 9330)
- Jeg bytter gerne med nogle chiliplanter.
Tusind tak for hjælpen, og tak fordi jeg må være en del af jeres forum.
Med venlig hilsen
Stefan Hemmingsen
Skrevet af: Boi Jensen, 28. april 2018 kl. 17.18
Hej Stefan
Gå i den lokale brugs eller blomsterhandler og spørg hvad de gør ved deres plastspande de får leveret afskårne blomster i. De skal måske betale for at komme af med dem og ofte kan du få dem, hvis du spørger og selv vil hente.
Jeg får en masse fra Brugsen, som er jublende glade for at komme af med dem og at de kan genbruges. Men det er nok lidt lang vej til Holstebro - medmindre du kender nogen der kører vejen alligevel - andre kan også deltage efter aftale.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Søger potter.