Skrevet af: Familien L., 7. juli 2017 kl. 13.22
I min barndom havde jeg nilgud/yngleblad i min vindueskarm - og det var fantastisk at opleve de små nilgudbør, der voksede på moderplantens bladrande.
Nu har jeg selv børn og vil gerne give oplevelsen videre.
Men ak - jeg kan ikke finde planten nogetsteds.
Er der nogen, der kan hjælpe? Enten ved kendskab til fysisk butik eller netbutik, der forhandler planten - eller ved måske at lige inde med en lille nilgud-unge, som vi kan adoptere og give et godt liv.
Jeg henter gerne i Østjylland. Og ellers betaler jeg selvfølgelig gerne porto for at få den sendt.
Håber, der er nogen, der kan hjælpe.
Skrevet af: Mohammad Dadkhah, 7. juli 2017 kl. 22.27
Slettet af administrator 8. juli 2017 kl. 7.56.
Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 8. juli 2017 kl. 0.16
Fundet på Mellemhaver.dk:
www.mellemhaver.dk/annoncer/stueplanter/yngleblad-planter-saelges-1145
Skrevet af: Familien L., 8. juli 2017 kl. 4.14
Hvor er I seje - 1000 tak, Mohammad og Anne-Grethe.
Jeg har ledt i div. plantecentre etc., men DBA havde jeg ikke tænkt på - og mellemhaver er ny for mig, så jeg er virkelig kommet videre, takket være jer.
Skrevet af: Svend Høst, 8. juli 2017 kl. 12.41
Du skal holde den isoleret fra andre potteplanter , den breder sig uhæmmet og er en irriterende ukrudt , jeg fik min som en bifangst i en kaktus , for 20 år siden og jeg har den endnu , desværre......
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Plante søges – Nilgud yngleblad