Forum

Linaria purpurea/purpur torskemund

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Stine Sulbæk, 28. juni 2015 kl. 8.23

Søger Linaria purpurea - purpur torskemund. Kunne være der er en der har et overflod i det sønderjyske? (6300 eller bare syd for 6200) ;-)

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Mortensen, 9. juli 2015 kl. 10.58

Jeg har bestemt torskemund i overflod, men bor på Lolland. De er ved at gå i frø nu, og måske kan jeg finde ud af at høste dem. Så kunne jeg sende nogle til dig, hvis du er interesseret. Det er jo en plante der sår sig selv meget flittigt, når man først har den.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Stine Sulbæk, 9. juli 2015 kl. 11.04

Det vil jeg rigtig gerne :-) De skal vel såes til efteråret går jeg ud fra :) Skal nok betale porte ;-)

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Mortensen, 10. juli 2015 kl. 8.56

Når jeg har høstet frøene, kontakter jeg dig her på siden.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Stine Sulbæk, 10. juli 2015 kl. 9.01

Tusind tak :-)

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Mortensen, 27. juli 2015 kl. 11.13

Hej Stine

Nu har jeg høstet frø, de skal lige tørre lidt mere - alle frøkapsler er ikke helt tomme endnu.
Jeg har en rosa og en blå-violet, og har høstet dem adskilt, men man ved jo aldrig hvad bestøvningen har forårsaget.
Hvor skal jeg sende dem til? - Porto skal du altså ikke tænke på, det vejer jo ikke noget.

Sommerhilsen
Marianne

Nyt svar til emnet »Linaria purpurea/purpur torskemund«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Linaria purpurea/purpur torskemund

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider