Forum

Frøbytte eller sendes mod porto

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Elisabeth B., 14. april 2015 kl. 16.25

Jeg har følgende frø i overskud og tænkte om der var nogle, der ville bytte.
De kan også sendes mod betaling af portoen, hvis ikke du har noget at bytte med.

Valmue - Blandet - vist mest i lyserød/lilla med flosset kant.
Hvide jacobstiger - Staude
Blå jacobstiger - Staude
Staudelatyrus - blanding af hvide og lyserød/pink
Hvid stokrose
Lyserød stokrose
Blandede stokroser
Alm. Tergetis
Blå kantbæger
Vist nok sølvfredløs (lysimachia ephemerum)
Estragon (flerårig)
Origano
plus en potteplante, der har små børn på bladene:
yngleblad- Nilgud - Kalanchoë daigremontiana

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jimmy Schmeltzer Jensen, 19. april 2015 kl. 15.50

Hej Elizabeth

Jeg ved godt at jeg nok er en anelse sent ude , men jeg har først idag Søndag 19-04-2015 læst din lille annonce fra HAVENYT og jeg søger i allerhøjeste grad igen at få en Nilgud ind i min Vidueskarm - jeg havde den tidligere , men den gik tabt under min sidste flytning - så NU vil jeg så prøve om det skulle være muligt at genanskaffe den og her er det såp
dig jeg forsøger mig , hos - skuf mig nu ikke for det vil skuffe mig grelt , men hvis jeg nu krydser alt hvad krydses kan har jeg måske heldet med mig - jeg prøver det ihvertfald af - så Kæreste Elizabeth - du får lige mine oplysninger her : Jimmy Schmeltzer Jensen * Præstevænget 3 1. sal 112 * 4500 Nykøbing Sjælland * Emailadresse : blues@nyka.dk * Mobiltelefon : 20350516 - PLEASE HJÆLP MIG !!

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elisabeth B., 21. april 2015 kl. 9.38

Jeg ved ikke, hvodan man retter i sit emne, så nu skriver jeg dem her.
Der er ikke flere hvide jacobstiger. Der er en portion oregano tilbage og der er kommet 4 portioner blå iris til.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elisabeth B., 24. april 2015 kl. 15.44

Der er nu ikke flere frø.
Hvis nogle ved, hvordan man sletter emnet, vil jeg gerne fjerne, jeg er bare ikke klar over hvordan.

Nyt svar til emnet »Frøbytte eller sendes mod porto«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Frøbytte eller sendes mod porto

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider