Skrevet af: Chris Helene Lundberg, 24. juni 2014 kl. 0.48
hej alle sammen
Har to ukendte blomster
1. lilla opstammet potteplante
2. blomst " stjålet" stikling fra Svenske Öland´s nordspids, som nu er en velduftende , gul pragt
Skrevet af: Chris Helene Lundberg, 24. juni 2014 kl. 0.52
ukendt blomst fra ÖLAND, VELDUFTENDE m. sarte gule blomster-kom til at vedh. foto af rose...sorry er der nogen derude, som kender denne blomst - ? ca. 50 cm høj
mvh. Chris
Skrevet af: Chris Helene Lundberg, 24. juni 2014 kl. 0.55
lilla, opstammet potteplante - osse ukendt blomst !!!
Skrevet af: Lis P., 24. juni 2014 kl. 5.53
billed 1 rose
billed 2 perikon
billed 3 rosenslynge
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 24. juni 2014 kl. 8.45
Er det ikke fantastisk, at denne hjemmeside findes? :-) Stor applaus til Lis P.
Skrevet af: Lis P., 24. juni 2014 kl. 8.53
Elsebeth jeg har lavet planter i mange år, både til haven og vindueskarmen,
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 24. juni 2014 kl. 10.16
Det ved jeg. Men det er da enormt værdifuldt, at man bare kan spørge og få svar på denne måde. Jeg har stor glæde af det, og læser næsten samtlige spørgsmål og svar. Og lidt hænger der da ved! :-)
Skrevet af: Lis P., 24. juni 2014 kl. 11.01
Helt sikkert Elsebeth, jeg må så indrømme det er ikke meget jeg bruger dette forum, jeg har jo mit eget forum der spørger jeg hvis jeg er i tvivl om noget, det er nu oftes de mere sjældne potteplanter jeg kan spørge om hvordan de skal sås eller fomeres,
Skrevet af: Chris Helene Lundberg, 1. juli 2014 kl. 6.48
tak for " Rosenslynge-resultatet " mm. god dag Chris Helene
Skrevet af: Tina Saxtorph, 1. juli 2014 kl. 18.37
Lis P må jeg spørge dig om noget??? I et andet indslag om frøformering af Kleopratras nål, skriver du at frøet ikke må dækkes af jord... Hvad skal den så... Ligge ovenpå, halvt nede, næsten nede ell ???? Kan jeg så dem nu, den har en del "kugler" nu, eller ska de ligge indtil foråret..
Mvh Tina
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Ukendte blomsternavne