Skrevet af: Flemming Lindberg, 8. marts 2014 kl. 10.51
Hej Alle!
Jeg har stadig agapanthus, skærmlilje til afhentning i Odense.
De står med friske blade, og, tror jeg, vil komme i blomst her til sommer. De står i hver deres spand jord, så sendes kan de ikke, altså kun til afhentning.
Venligst
Flemming Lindberg
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 8. marts 2014 kl. 15.21
Hej Flemming,
Kan de klare sig med at stå i et drivhus om vinteren, eller skal de ind, så de står garanteret frostfrit?
Elsebeth
Skrevet af: Flemming Lindberg, 8. marts 2014 kl. 15.30
Hej Elsebeth!
Jeg overvintrer mine i en udestue med ca. 5 graders varme, men blot de har det frostfrit, har jeg ingen bekymringer dermed.
Flemming Lindberg!
Skrevet af: Lone Thomsen, 8. marts 2014 kl. 23.49
De er så flotte.
Hvis jeg boede i nærheden af Odense, havde du helt sikkert fået besøg af mig :-)
Men det gør jeg desværre ikke.
Hej fra Lone.
Skrevet af: Birthe Petersen, 9. marts 2014 kl. 17.53
Hej Flemming
Jeg spørger lige min søster Hun og jeg er nok interesseret. Men hvad tager du for dem ?
Mvh
Birthe Petersen
Skrevet af: A. Nielsen, 12. marts 2014 kl. 21.12
Jeg har haft Agsphantus i haven i min. 10 år. Vinterdækker med grankviste, visne blade, småkviste m.m, øverst en omvendt 20 l. spand eller stor lerkrukke. Den breder sig villigt
og jeg graver tilvækst væk ca hvert andet år.
Gravede en pottet udgave, ned i jordhøjde i drivhuset i vinter, med et sykke bobleplast som papaply, den er lige så frisk og grøn som i oktober, p.g.a den lune vinter.
Skrevet af: Mette Henriksen, 13. marts 2014 kl. 22.29
Hej Flemming
Har du flere tilbage? og hvad er prisen for en spandfuld?
VH Mette
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Agapanthus til afhentning i Odense!