Forum

Søger stauder, etageløg i Nordjylland

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lene K., 7. marts 2014 kl. 21.06

Jeg mangler nogle stauder; gerne lavendel, sankt hans urt, eller lign. De skal stå omkring et hvidt legehus, så der må gerne være nogle farverige blomster.
Derudover søger jeg etageløg/topløg og slangehvidløg. Andre spændende planter, der ikke kræver for meget, kan også have interesse.

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lene K., 7. marts 2014 kl. 21.08

Glemte lige at jeg også mangler bambuspinde, hvis der er nogen, der vil af med nogle.

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inger Kaagaard, 8. marts 2014 kl. 4.55

Hej Lene

Jeg har etageløg, diverse stauder og slangehvidløg, som du gerne må få aflæggere af. Jeg har ingen bambus, men jeg har elefantgræs, hvis det kan bruges.

Jeg bor 15 km nord for Hobro, så jeg holder til meget sydligt i nordjylland, og jeg kan ikke lige se, hvor du kommer fra.

Mvh Inger

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lene K., 11. marts 2014 kl. 19.55

Hej Inger
Det lyder da rigtig dejligt. Etageløg og slangehvidløg mangler jeg. Jeg har familie i Farsø. Bor du der i nærheden? Af stauder leder jeg mest efter lavendel, ranunkel og skovjordbær.

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inger Kaagaard, 13. marts 2014 kl. 14.41

Jeg bor mellem nørager og arden.

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lene K., 13. marts 2014 kl. 14.44

Hej igen
Vil du måske sende nogle af løgene med posten? Jeg skal selvfølgelig nok dække alle udgifter til kuvert, porte og evt. andet:-)

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inger Kaagaard, 14. marts 2014 kl. 19.39

På grund af den milde vinter er de for længst spiret og er 10-15 cm høje :-)

Jeg tror ikke de vil bryde sig om at komme i en kuvert, men hvis du ikke vil køre omkring efter dem, kan jeg sende løg sidst på efteråret.

Nyt svar til emnet »Søger stauder, etageløg i Nordjylland«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Søger stauder, etageløg i Nordjylland

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider