Forum

Hvid tobaksplante og hosta søges

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: MyHa Nguyen, 20. september 2013 kl. 22.51

Hosta og tobaksplantefrø søges, gerne hvide. Hvis der er nogen som sidder med disse, så bytter jeg meget gerne.
Jeg har lidt at bytte med:

- Zinnia "dahlia mixed"
- Hibiscus "simply love"
- Kæmpejerurt ( Verbena Bonariensis)
- Opium-valmue "scarlet peony"

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 23. september 2013 kl. 8.57

Hej MyHa,

Jeg ønskede mig også den hvide tobaksplante, men jeg har købt frøene. Der er ikke så mange, ellers måtte du gerne få nogle.

Måske skulle du indrykke på www.deljorden.dk i stedet for - det er i den grad stedet for byttehandler.

Hosta er også en plante, som man først får for mange af efter nogle år - men prøv også den på deljorden.dk

Det er gratis - du skal bare oprette dig. Du kan også prøve at se de gamle opslag, om der skulle være noget fra din ønskeliste. :-)

Elsebeth

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 23. september 2013 kl. 19.18

Tjah, mine hostaer er netop igår blevet delt med to fra havelyst og to fra deljorden + nogle til min fars have.
Så der går nok nogle år, inden jeg får for mange igen - men andre end jeg kan jo overtage en have, med for mange hostaer.

men alle var lilla.

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 23. september 2013 kl. 20.12

Der er faktisk en, som netop har oprettet et opslag vedr. Hostaer.

Husk at planter kan sendes.

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MyHa Nguyen, 23. september 2013 kl. 23.00

Hej Elsebeth,

Jeg har fundet en som havde tobaksplantefrø at bytte med, men ellers mange tak :)
Har netop oprettet mig som bruger inde på deljorden.dk og er sikker på at det bestemt bliver interessant for mig.

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MyHa Nguyen, 23. september 2013 kl. 23.07

Hej Freya,

Jeg har fundet et sted at købe hosta for ikke så mange penge i nærheden hvor jeg bor men som tidligere skrevet vil jeg holde udkig efter hvad der sker på deljorden.dk

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hella Barcos, 30. september 2013 kl. 10.14

Hej, jeg har en del hosta i forskellige farver, som jeg godt kan undvære. Jeg bor i Gråsten. Du skulle vel ikke have en purpur solhat du kunne bytte med? Vh. Hella

Nyt svar til emnet »Hvid tobaksplante og hosta søges«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Hvid tobaksplante og hosta søges

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider