Skrevet af: Boi Jensen, 10. august 2013 kl. 9.49
Så er det tid at så påskeklokker (helleborus) - og jeg har så mange frø, at jeg ikke vil så dem alle - har rødlige, helt lyse med spot og næsten sorte - så der er mulighed for at få lidt blandet. Giv en melding tilbage og vi finder ud af noget, hvis du betaler for forsendelsen.
Skrevet af: Tine Horsum, 10. august 2013 kl. 12.21
Jeg vil meget gerne have nogen. Farven er egentlig ikke vigtig, send mig en mail med din adresse og pris (porto). Det kan du gøre her på forum, da jeg har sagt ja til mailbeskeder.
Jeg har haft de lilla/rødlilla, men dem myrdede naboens høns for mig. Nu vil og kan jeg plante dem bag kyllingetråd!
Mvh
Tine
Skrevet af: Charlotte Østervang, 10. august 2013 kl. 13.52
Hej
Bliver der flere frø tilovers så vil jeg også gerne være med. Send evt adresse så sender jeg en returkonvolut.
Hilsen Charlotte
Skrevet af: Mette Christiansen, 10. august 2013 kl. 16.19
Hej Boi
Hvis du fortsat har flere frø vil jeg også meget gerne være med i uddelingen :)
Skrevet af: Boi Jensen, 10. august 2013 kl. 19.07
Der er stadig frø og til Charlotte: man kan ikke se din mail, når du mangler at godkende det i dine oplysninger. Din overskrift står med sort hvor vi andres står med rødt - fordi vi har åbnet for adgang til private mails.
Skrevet af: Charlotte Østervang, 10. august 2013 kl. 19.14
Så skulle det med mailen være iorden. For en sikkerhedsskyld er den her: charlotte@oestervang.dk
Skrevet af: Christina Sonne, 20. august 2013 kl. 10.54
Hej.
Hvis du har endnu flere frø, vil jeg også meget gerne være aftager :)
Hilsen
Christina
Skrevet af: Tina Saxtorph, 21. august 2013 kl. 8.11
Hej...
Er der flere frø, så kunne jeg godt tænke mig nogle...
Mvh Tina
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Helleborus hybrider – frø