Skrevet af: Ove Nielsen, 4. juli 2013 kl. 20.44
Hej..
Er der nogle der har lidt overskud af forskellige hvidløg? jeg tænker specielt på estisk rød slangehvidløg men også gerne andre sorter...
Vi kunne evt bytte, jeg har en del fed fra elefant hvidløg.
Mvh Ove
Skrevet af: Bente Madsen, 4. juli 2013 kl. 21.29
Hej Ove. Jeg har desværre ikke mange estisk røde,men vil gerne bytte et enkelt. Jeg har dog lidt et-års yngleløg. Vil enormt gerne prøve elefanthvidløg. Ellers har jeg nogle fine, jeg desværre ikke kender navnet på. Købte dem hos en hvidløgsavler på Camilla Plums høstmarked sidste år. Det er ikke slange hvidløg. Det er dem på billedet. jeg har også nogle underlige nogle, der sætter yngleløg mit på stænglen. De danner slanger. Men når du har elefanter skal det nok lykkes dig at finde nogen der vil bytte. Ellers send mig en mail.
Skrevet af: Tom Andersen, 4. juli 2013 kl. 23.11
Hej Bente, husk at de såkaldte "Elefanthvidløg" slet ikke er hvidløg, men en Porre...
Skrevet af: Bente Madsen, 5. juli 2013 kl. 8.00
Ja men jeg synes de er lidt sjove
Skrevet af: Ove Nielsen, 5. juli 2013 kl. 16.05
Hej Bente.
Vi kan godt bytte med den estisk rød.
Klik på mit navn så burde du se min mail adr.
Skrevet af: John Pedersen, 6. juli 2013 kl. 8.41
Hej Ove.
prøv at skrive i søgefeltet "estisk slangehvidløg" så er der mange som sikkert kan hjælpe dig
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Hvidløg