Forum

Blomsterfrø for grøntsagsfrø

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Liv Rasmussen, 18. marts 2013 kl. 22.32

Hej alle frøbyttere! Jeg har en stor samling frø til smukke et og flerårige blomster, f. Eks. Lyserød pæonvalmue, Judaspenge, Zinnia, Salvie, Guldvalmue, Læge stokrose, Cikorie, Okseøje, Løvemund, Edderkoppeplante, Storkenæb, Morgenfrue, Kornblomst, Brudeslør m.m. Er der nogen der vil bytte til grøntsagsfrø og krydderurtefrø? Skriv en besked, så kan jeg sende en liste over hvad jeg har og ønsker i bytte. Venlig hilsen Liv

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 19. marts 2013 kl. 6.45

Liv, hvis du vil have beskeder, skal du lige gå ind på din profil og rette den til, så man kan sende beskeder til dig - det kan man nemlig ikke nu :)

Du skal bare sætte et flueben i "Tillad private beskeder", så kan man skrive til dig.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Liv Rasmussen, 19. marts 2013 kl. 14.26

Hej! Og tak, nu kan man sende mig en mail hvis man ønsker at bytte frø. Jeg er interesseret i frø fra alle mulige planter, også skønne blomster jeg endnu ikke har.

Nyt svar til emnet »Blomsterfrø for grøntsagsfrø«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Blomsterfrø for grøntsagsfrø

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider