Forum

Georgine frø?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Louis Vallentin Friis, 27. januar 2013 kl. 22.26

Hej allesammen herinde :) jeg ville lige høre om der ikke var en der var så sød at jeg måske kunne få lidt Georgine frø :) har ikke noget at bytte med desværre.

Mvh. Louis

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis P., 29. januar 2013 kl. 9.11

Louis du kan købe forskellige Dahliafrø her www.froetorvet.dk/category/dahlia-georgine-blomsterfroe-119/

mvh
Lis

2 af 6 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Andreas Petersen, 29. januar 2013 kl. 13.52

Slettet af administrator 8. april 2013 kl. 11.08.

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis P., 29. januar 2013 kl. 15.19

Andreas hvor ser du Dahliafrø hos billiggro, jeg kan ikke finde dem???????

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 29. januar 2013 kl. 18.17

Hej Lis

Andreas har vist gang i en eller anden underlig reklamekampagne for et firma, som hellere skulle tage at tegne en annonce og følge forumreglerne :)

Jeg har rapporteret hans indlæg til redaktionen - går ud fra, at de lige tager en snak med ham en af dagene...

mvh
Anja

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 29. januar 2013 kl. 18.41

Redaktionelt bør der ligges en hård linje overfor de platugler, som vil udnytte havenyt.dk - hvis det på der på den lange bane skal være nogen betalende annoncører tilbage :-)

En anden ting: Alle navigerer jo på nettet via dominerende søgemaskiner og jo mere af den slags l.rt, der får lov at ligge på havenyt.dk, desto større er sandsynligheden for at en potentiel ny bruger på forum skræmmes væk af "døde link" eller link til underlødige hjemmesider med ditto produkter.

Netop på grund af søgemaskinerne har udgående link fra havenyt.dk stor værdi i pageranking i forbindelse med haverelaterede søgeord.
Flere og flere får en fornemmelse for optimering til søgemaskinerne (seo) og vil gerne lokke kunder til.

Stoppes det ikke omgående vil værdien af havenyt.dk, som reklamemedie såvel som foretrukne site for mange havefolk ebbe ud - langsomt, men sikkert"

Som modvægt til dette sortsyn vil jeg lige gøre opmærksom på, at dagen er tiltaget med halvanden time :-D

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lis P., 29. januar 2013 kl. 19.13

Anja jeg havde en lumsk anelse om det det hang sådan sammen.

Nyt svar til emnet »Georgine frø?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Georgine frø?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider