Forum

Hjælp til beplantning!

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: K G., 29. september 2012 kl. 15.40

Hej alle havemennesker.
Jeg har over hele sommeren knoklet med at få en ubenyttet, skæv og ubrugelig del af haven, til at blive en oase hvor jeg kan koble lidt fra, og nu er den klar til at blive beplantet, men jeg har intet at bytte med... Resten af vores have består kun af græs! Og da vi samtidig bygger 1.sal, er finanserne heller ikke i top, desværre...
Jeg håber dog alligevel at nogle måske kunne afse noget til mig, stiklinger, aflæggere, frø eller måske nogle stauder der er blevet for store, eller ikke passer ind længere i jeres haver. En der måske skal flytte, og har nogle ting i haven...
Stort set alt har interesse, og jeg vil være super glad og taknemmelig!

Med venlig hilsen (en ny haveentusiast der brænder glødende) Katia.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 29. september 2012 kl. 17.20

- kommer du i nærheden af kalundborg har jeg en hel del forskelligt at undvære -

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 29. september 2012 kl. 18.37

Tillykke med jeres nye klar-til-at-plante-have :o)

Hvilken landsdel bor du i ?

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: K G., 29. september 2012 kl. 19.19

Hej Mogens. Jeg har sendt en mail, det er super!!

Og tak Henriette... Det er med stolthed jeg går derude og bruger rigtig meget tid...!! ;) Har været alle timerne værd.
Jeg bor i Mørkhøj, Gladsaxe, Storkbh., men kører gerne en tur, med det mål i sigte om et dejligt fristed i haven en dag!

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: ’Trine Petersen, 2. oktober 2012 kl. 14.09

Hej Katia
Jeg har en del forskellige stauder stående i potter. Du er velkommen til at komme og kigge, jeg bor i Jyllinge, så det er ikke så langt. Send mig evt. en besked så finder vi ud af noget.
mange hilsner
Trine

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: K G., 2. oktober 2012 kl. 17.19

Hej Trine. Det lyder dejligt... Jeg kan af en eller anden årsag ikke skrive til dig privat, når jeg går under din profil?? Men kunne du ikke sende en mail til mig på: fossgormsen@live.dk

Nyt svar til emnet »Hjælp til beplantning!«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Hjælp til beplantning!

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider