Skrevet af: Flemming Lindberg, 7. september 2012 kl. 17.16
Jeg skal have mine skærmliljer omplantet, det er de blå, hvis nogen er interesserede, så må henvendelse ske inden 20. september. Odense er hvor jeg bor, og det må være her de skal hentes i påkommende tilfælde.
Venligst Flemming!
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 7. september 2012 kl. 19.48
hej Flemming,
Jeg bor i Århus og vil gerne aftale nogle. Men det bliver lidt for langt for mig at køre efter, så jeg vil lige se, om der er andre i nærheden, der kører ned til dig. Men det er flot af dig at tilbyde dem.
Elsebeth
Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 7. september 2012 kl. 19.49
aftage, ikke aftale... :-)
Skrevet af: Flemming Lindberg, 12. september 2012 kl. 14.44
Det er mig til stor undren, at skærmliljer ikke er attraktive.
Der er kun en der har reflekteret på mit indlæg, så de overskydende ender nok i containeren.
Prøv at søg på skærmliljer, så vil du nok ligesom jeg undres, for det er en skærm på 15 til 20 cm i en ganske vidunderlig blå farve.
Nå, men skæringsdagen er stadig den 20. september.
Venligst
Flemming Lindberg
Skrevet af: Mette Petersen, 12. september 2012 kl. 16.23
Hej Flemming
Jeg har sendt dig en privat mail, men har ikke hørt fra dig...så vi var altså 2 :)
Skrevet af: Henry G., 12. september 2012 kl. 19.42
Hej Flemming jeg har også sendt dig en privat mail, men ikke fået svar, jeg håbede på at du boede mellem Tønder og en fødselsdag i Odense på søndag. Henry G.
Skrevet af: Flemming Lindberg, 13. september 2012 kl. 9.00
Hej!
Og undskyld til de interesserede.
Der er desværre gået kuk i min e-mail, så den er ændret til flemminglindberg@gmail.com
Venligst
Flemming!
Skrevet af: Jytte Piller, 13. september 2012 kl. 12.16
Øv jeg ville da også gerne have haft nogle men jeg er fra Sjælland og ja det er jo langt at køre - Kan de ikke sendes?
Skrevet af: Flemming Lindberg, 13. september 2012 kl. 16.08
Efter at jeg har fået lavet så meget rod i indlægget, har jeg besluttet at vente nok et år med omplantningen, men det skal ikke hindre at vi kan lave deling af enkelte planter, som så kan afhentes også i år.
Hilsen
Flemming!
Skrevet af: Lene Terkelsen, 13. september 2012 kl. 22.29
Hej Flemming. Jeg vil meget gerne aftage nogle.. Ja, alle dem som jeg må få for jeg har 17000kvm have at skal beplante ;)
Jeg kommer fra Ullerslev, så der er ikke langt for mig.
Venlig hilsen
Lene Terkelsen
Skrevet af: Nahdine Le Fevre, 1. oktober 2012 kl. 8.35
har du stadig nogle tilbage?
Skrevet af: Kuno Christensen, 13. oktober 2012 kl. 16.47
Slettet af administrator 16. oktober 2012 kl. 19.12.
Skrevet af: Maj Blauenfeldt, 2. april 2013 kl. 8.18
Hvis du stadig gerne vil af med skærmliljer vil jeg meget gerne hente.
Med venlig hilsen Maj
Skrevet af: Tina Saxtorph, 3. april 2013 kl. 14.41
Jeg har desværre først set indlægget nu, men vil også være interesseret...
Mvh Tina
Skrevet af: Jytte Piller, 4. april 2013 kl. 11.07
Jeg vil da også meget gerne have nogle hvis der er flere
hilsen Jytte Piller
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Jeg har for mange skærmliljer!