Skrevet af: Lenike Brorsen, 6. september 2012 kl. 14.26
har utrolig mange plastik potter i alle str. til at plante over i hvis nogen mangler..
evt bytte med nogle planter
Skrevet af: ’Trine Petersen, 7. september 2012 kl. 8.04
Jeg mangler altid plastpotter og giver meget gerne planter i bytte. Hvor i landet bor du?
mvh
Trine
Skrevet af: Lenike Brorsen, 7. september 2012 kl. 12.27
trine: jeg bor i jylland mellem esbjerg og koldig har mange da jeg selv har blomsterbutik!!
Skrevet af: ’Trine Petersen, 7. september 2012 kl. 12.43
Æv, det er lidt langt væk, men mine svigerforældre bor i Bramming, så vi kommer da den vej ind i mellem. Jeg ved bare ikke hvornår vi kommer på de kanter næste gang. Men måske kan jeg tage fat i dig lidt senere når jeg ved det?
Skrevet af: Lenike Brorsen, 7. september 2012 kl. 12.45
ork ja bramming er ikke mere end 10-15 km fra mig. ellers sig til så kan jeg sende dem
Skrevet af: Jan E, 8. september 2012 kl. 20.25
Hvor kan man KØBE nye (billige) plasticpotter, over internettet? Har i nogle webshops at anbefale?
Skrevet af: Anja Egeriis, 9. september 2012 kl. 16.44
Jeg har handlet her nogle gange:
www.thegardensuperstore.co.uk/
De tager 17£ som mindste fragtpris til DK, men man kan købe op til 30 kg, så det er ikke så galt alligevel...
Jeg har købt en del af deres kraftige, firkantede potter, og de er gode og holdbare til mange sæsoner.
Skrevet af: ’Trine Petersen, 10. september 2012 kl. 9.15
Hej Lenike
det er rigtig pænt af dig at tilbyde at sende. Måske kunne jeg lokke mine svigerforældre ud og hente nogle. Jeg vender lige tilbage.
Mht. køb af plastpotter, så har jeg handlet en del gange hos kpkram.dk/ - det kan jeg varmt anbefale. Her kan du købe mange gode ting til haven og de er superhurtige til at levere.
mvh
Trine
Skrevet af: Lenike Brorsen, 5. oktober 2012 kl. 13.29
du siger bare til trine
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Mangler nogen plastikpotter?